Saturday, June 26, 2010

meow..meow

Salam kawan2...
Weehu..sukanya tengok kulit baru belog hehe. Nampak cam lawa je..tapi kekadang nampak macam serabut plak. Tapi takpa..dengan barunya kulit belog, aku jadi semakin rajin meng'update' belog hehe.

Entry terbaru ni nak ceta pasal kucing2 aku. Alaaa..kalau korang ingat entry yg dulu tu Family Neng..tapi Neng dah mati eksiden. Pastu tinggalkan anak-anak dia untuk kami besarkan.. 2 daripadanya dah mati jugak (rindu ngan mak dia kot)..tinggallah 2 ekor. Aku ngan adik aku namakan 'Olang' ngan 'Owen'.. macam nama pemain bola plak ya. Tapi korang kena pronouncekan betul2 sebab 'Owen' tu adalah sebutan pelat bagi oren hehe. Ni ha rupa budak 2eko tu..

Si baby kalau dapat main ngan Olang..
huh gamatnya tak ingat dunia dah..


Ini lah si Owen..

Hmm..release tensyen jugak kalau dapat tengok gelagat budak 2ekor ni. Tak da rasa penat nak berehat..main je kerjanya. Ok lah..kalau aku rajin nanti aku meng'update' lagi ya... bye !

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...