Tuesday, June 22, 2010

Nothing Interesting

Salam kawan2...
Ish lama jugak tak menulis sesuatu dalam blog ni haa. Sebenarnya macam banyak nak di update tapi kesuntukan masa dan macam ada je yang menghalang. Sibuk ngan kerja.. melayan si anak.. Alhamdulillah ada pulak member yang order cuppies untuk birthday anak saudaranya. Rezeki tu.. itulah yang membuatkan hari2 bertambah sibuk.

Ahad & isnin adalah hari kelepasan aku. Biasa lah..ahad tu memang dah plan nak g beli kertas A4 office, semua dah nak habis. Toner printer pun sama jugak dah habis terus. Hmm..aku angkut mak & baby sekali hehe..bukan apa buat temankan aku.

Mula-mula pergi makan dulu.. biasalah mak tu kalau tak makan karang hypo (kurang gula dalam darah).. baby pulak kalau tak makan kurang manis dalam senyuman.. banyak pulak hik dan hek yang bunyi. Dah lepas makan aku g Mydin memborong kertas A4..berat woooo.. Lepas tu si baby ni pulak suruh dokong dia..ish2 dah macam apa ntah aku jalan kiri kanan berat. Huh penat gila, kereta parking jauh plak tu..anak..anak.

credit to en google.. foto kertas A4 :)

Pastu pergi mencari toner pulak..hehe. Alhamdulillah..dapat. Balik je..terus singgah office hantar toner..nasib baik aku cepat, kebetulan pulak ada ornag menunggu nak print. Hehe, sabar je lah. Awal2 dulu tak nak beli..hehe. Biasa lah aku..bukan namanya aku kalau tak last minute preparation :)

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...