Wednesday, June 23, 2010

Pemalas

Salam...
2-3 hari ni aku rasa aku ni pemalas betul. Ada banyak benda nak dikongsi sebenarnya tapi malas nak mengupdate blog hehe.

Baru2 ni aku ada buat cuppies untuk kawan pun belum update... pastu ada satu hari tu aku bawa baby g jalan-jalan cari makan waktu malam pun belum upload gambarnya.. banyak jugak lah. Dah kena tag pun lom jawab lagi. Maaf lah ya member yang mengetag, nanti saya mencuba sedaya upaya untuk menjawabnya :) peace tau..hihi

TQ Uncle Google !

InsyaAllah hari ni akan keluar jugak entry JJCM (Jalan-Jalan Cari Makan) bukan edisi Maria Tengku Sabri ataupun Serena Ridzuan tapi edisi kami yang makan tak ingat dunia keh keh. Ni pun dah pukul 6.30pagi.. nak g tolong mak buat air & sarapan dulu, aku ngan adik puasa rini.. bubuyyeeeee..

OOppss..Chumel tak plaq JJCM..naaah!

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...