Wednesday, June 23, 2010

Rebus..Bakar & Makan...Zalim !

Salam...
Hehe..zalim dan jahat je bunyi tajuk entry tu kan. Apa pun berjaya jugak aku menge'post' entry baru hari ni.. Pagi tadi ada lawatan dari pihak2 atasan ke office..waaaa teruja betul. Dah settle melayan lawatan tu barulah sempat nak berblog.. Taknak tulis entry banyak2 rini, nak biarkan kawan2 bloggerz teruja dengan makanan ala ala thai ni plak hehe yang namanya 'chim chum'. Ntah apa maknanya jangan lah tanya aku hehe. Dah lama nak bawa mak & abah datang sini tapi depa asyik menolak jer... malas nak makan luar kot. Nak tau apa rebus..Bakar dan makan.. hah baca lagi..

Sebenarnya aku plan nak g beli sumthing tapi tetiba rasa nak makan kat sini ... apa lagi tuju je lah. Ini lah hasilnya.. Kata taknak cakap banyak tapi banyak jugak ni hahaha.. Ok lah, tengok lah foto2 gedik kami menghabiskan makanan yang namanya 'chim chum' nih.
baby yang nak start sibuk bila nampak makanan atas meja


bahan mentah yang belum di masak (rebus/bakar)
sebelah tu sos~pedas & manis


Dah start mendera - rebus & bakar! zalim...


Ready..get set... GO! makan... Bismillah..


Perut dah kenyang...balik time !!

Dah lama xkuar malam2..best pulak rasanya hehe.

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...