Friday, June 25, 2010

Cinta Terakhir

Salam..
Pagi tadi aku berjalan2 ke You Tube.. pastu tetiba terjumpa lagu yang sungguh menyayat hati (untuk aku lah..untuk orang aku tak tau..hehe). Meh kita dengar lagu nih..tangkap leleh wooo..



Ada betulnya lirik lagu ni bila kita menghayati.. Iya lah kan..
~walau macamana sayang kita pada seseorang tu,
~walau setinggi manapun cinta kita pada dia
~walau sebesarmana pun kita berkorban untuk dia
tapi kalau ditakdirkan Allah dia bukan milik kita.. dia tetap bukan milik kita..

Waaa... pedih nya rasa hati nih..huhu.
Layan lirik lagu ni ya..

Cinta Terakhir~Aiman

Kau Cinta pertamaku
Engkau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa menafikan kasih kita...

Kau ayu dimataku
Satu antara seribu
Tiada tara didunia...

Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir...

Mungkin kitakan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ditentukan Tuhan....

2 comments:


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking