Friday, July 7, 2023

Aku Kembali

Assalamualaikum
Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku diantara waktunya. 

Banyak..memang banyak. Ada yang boleh dikongsi, ada yg hanya mampu aku sematkan ke dalam hati sebagai semangat untuk aku terus bangkit berdiri, malah mungkin berlari mahupun mungkin terbang tinggi.. Siapa tahu? Semua atas takdir dan perancangan Dia Yang Maha Esa. 

Terima kasih Allah di atas rezeki dan rahmat kasih sayang Mu yang tak pernah putus buat aku dan anak. Kehidupan kami macam biasa..tidak berada, tidak terlalu tiada.. secukupnya..serba sempurna dimata..namun kami bahagia dgn cara kami..alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...