Friday, March 5, 2010

Neng & Family..

Assalamualaikum..
Jeng..jeng..jeng... Aku memang suka kucing. Dari dulu sampai sekarang. Cuma bila dah ada anak kecik ni, kureng sikit la sebab kes bulu..takut masuk idung si baby.

Tapi kan...mana tak tumpah nya kuah kalau tak ke lapik meja kan..hehe. Si baby memang xleh tengok kucing. Tak kira lah kucing tu ada kurap ke, berkudis ke smua dia nak g pegang..itu yang buat aku hangin satu badan tu...

Alkesahnya, satu hari dia g main kat taman ngan mak tok dia. Pastu bila tengok seko kucing ni terus nak amik bawak balik sampai nangis2 kat sana. Disebabkan warnanya kuning jadi namanya pun jadilah Neng.. Neng pun dah kawen..bunting la.. beranak la 4 ekor.
Haaa..ni lah dia ropenya... tengok2..!
Si Neng ni macam tau2 jer aku nak amik gambar dia sekeluarga..
dia posing baek punya untuk aku..haha
Tengok tu..kasih sayang sorang ibu..walaupun cuma ibu kucing..
Neng tetap 'IBU'..
Tengok tu..sebok nak tenggok camera aku. Tengah nen pun nak bangun tengok orang.
heeiii budak putih nih..

1 comment:

  1. tomey nye..ingat ko ore gaji sakni namo neng..hihihi

    ReplyDelete


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking