Friday, March 5, 2010

Layan Je La...

Alahai...
Tadi aku saja cari2 pic yg menarik nak upload dalam blog.. ada gak yang aku simpan untuk guna len kali. Tetiba aku tertengok pic ni.. dengan ayat yg macam ni.. membuatkan air mata aku rasa macam nak terkeluar jek...
"I never stop loving you.. I just stopped showing it.. I love you so much.
If loving you is wrong.. I never want to be right again..."

Aku dah penah rasa..so aku sendiri tau betapa siksa nya rasa tu.. Sebab tu bila org lain bercakap soal soal macam ni, aku tak berani nak bagi pendapat. Sebab aku tahu, macamana atau apa juga pendapat atau nasihat dari sesiapa.. hanya orang yg merasa tu je yang tahu apa yang dia rasa.
Susah untuk dia menerimanya...

2 comments:


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking