Wednesday, March 3, 2010

aduhai...KL

Salam..sowey la sesangat. Kata nak update foto g KL..hampeh xbuat. Tapi dah upload kat FB dulu..dah basi hahaha. Aku luangkan masa sikit siapkan beberapa program untuk office dulu..karang tak capai KPI sapa nak jawab..hehe.

Hmm..seronok gak lama dah tak g KL ngan family smua.. tu pun bukannya ada g mana, saja lepak umah adik & abang kat sana. Baby la org paling seronok dapat naik train.. Kami pegi naik ketapi, pastu balik konvoi 2 kereta ngan abang. Korang mesti pelik macamana plak balik drive kan...abang aku nak jual keta Saga dia, so aku tlg bawa balik Kelantan laa..hehe. Dia? dah beli keta Honda.. huh belagak :)

Mana best entry xda gamba kan..
Tengok Baby konker satu katil..Mumy duduk sana sikit,baby nak tido katanya. Hampess..tpaksala aku tido sambil duduk, pastu pandai plak kesiankan aku ajak tido balik hihi.. nak marah pun, nama lagi budak kannn.... grrrrrr
Ini anak abang aku..Haizad namanya. Nak unggu dia dok diam..tunggu dia tido. Kalau dia bangun memang mulut dia xberenti bcakap pastu disertai ngan kaki tangan jugak..lari sana sini non stop. Hebat tul..sampai baby pun dah terikut2 masa kat sana.. huh xdapek mummy nak nolong..lantak korang lah..asal jangan melalak sudah..hihi
Ini lah 2 tawanan Ikhmal(anak adik aku)... Masa ni dia menawan 2gergasi..keje dia menembak,pastu yg gergasi 2 orang ni pura2 mati..si Ikhmal terkekek2 gelak..hahaha Aku yang menengok macam nak pengsan..
Asal petang jer..dah boring dok umah. Apa lagi..budak2 ni nak turun main kat taman laa. Dah penat semua nak meneguk air..berebut tunggu turn. Tengok si baby ngan skirt pendeknya tu..

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...