Tuesday, March 9, 2010

Aku Vs TASKA

Assalamualaikum..

Di pagi nan indah..aku kejutkan baby ajak dia g school. Dengan selambanya dia kata "Rini school ngan mummy yea?" ..mm mcm dia tao2 jer rini Ahad aku cuti hihi. Maknanya rini aku kena duduk balik kat bangku kecik dah dah agak2 berpuluh tahun aku tinggalkan. Sekarang punggung pun dah xmuat dok atas kusi tu hahaha..

Ni lah school baby..comey kan?

Kat sebelah aku ada gambar ni hahahaha..E for Elephant !
Tak ssseeeesssuaiiii... wahahah..

Aku main curik2 jew amik gambar ni.. Dalam pada aku curik2 tu..Si baby ni dapat tau gak. Dia memang xleka.. kejap2 dia akan check aku kat tepi tu samada ada ke tak. Agak2 aku bgerak jer dia akan pandang..takut aku lari balik tinggal dia kat situ... Yang aku herannya 2 minggu dia g school macam biasa..relaks jer. Bila lepas tu dia buat hal..xnak g school. Dia akan pergi kalau ada orang tunggu. Kalau hari aku keje..mak tok dia jadi mangsa.. hahahaha !

Almost 10.30am.. Jom Baaaliiik.
Baby rajin harini...dia dapat siapkan letter A untuk 2 page..
Aku dah janji ngan dia nak g KFC lepas ni..
Aku updatekan lepas ni Jooom KFC !!!


No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...