Sunday, March 14, 2010

Cooking Time...

Salam...

Lalalalala..al-kesahnya, mak & abah nak g Terengganu. Atok sedara aku turun dari JB so, abah g sana la jumpa dia. Lumrah...yang muda kena hormat yang tua...hehe. Jadi, aku la ketua dalam rumah..haha & juga tukang masak..bibik..dan merangkap segala2 la...untuk adik aku ngan si baby hahaha.

Pagi lepas abah & mak bertolak..aku dah start buat cookies.. member aku Kuja yg order. Katanya nak makan Honey Cornflakes ngan Cheezy Cookies. Apa lagi..hari ni aku kukak la bakery aku..hehe. Honey cornflakes xsempat nak amik gambar. Ni la rupa Chezzy Cookies aku...hah tengok..

Sebelum di dera...Bakar
Hasilnya...

Bila dok dalam container mahal mak aku..
baru naik seri Chezzy Cookies nie hahaha

Dah abis cookies.. sambil2 tu ake masak untuk lunch la... Tak tau nak masak apa.. Last2 ini lah menu untuk lunch aku, umie dan baby hehehe. Semuanya lauk kampung..

Ikan masak pindang, sayur bayam goreng.. ayam masak kicap & yg paling power sekali sambal belacan mak.. Ni diiiiaaaaa...


No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...