Saturday, March 20, 2010

Salam...

Alkesahnya aku pergi lunch sama2 ngan kawan2 seperjuangan.. Dah plan awal2, kami semua berlima. Apa lagi dah macam nak pecah perut la...asyik ketawa jer... Yang mak budak pun dah tak nampak macam mak budak... heish kalau orang tua2 tengok sunggoh tak sopan..kih kih. Sekali sekala lepas gian.. back to zaman anak dara dulu. Seronok kan?? hehe..

Masa lunch tu..macam biasa la, aku terlupa lagi nak shoot apa yg kami makan. Kami semua makan mee celup & bubur nasi. Mee celup tu lebih kurang mee sup la..kalau kat Kelantan ni dipanggip mee celup.. Rasanya buleh tahan laa..pastu kena plak ngan ABC. ABC tu pelik sikit..mungkin pengaruh dari Thailand kot sebab dah nak dekat sangat ngan sempadan. Ada roti yg dia potong kecik2 kat dalam tu.. pastu ada pisang yang macam kita buat pengat pisang tu, yang lain2 macam beasa la.. ada jagung, cendol & yg penting mesti kena ada ais parut..kih kih..of course la...kalo tak, takda la namanya ABC.

Eh2..lupa plak nak bgtau..lepas tu kami singgah plak di satu gerai kakak ni.. Dia jual pelbagai hot dog yg sedap2. Sos dia pun best.. Bila kami menyerang, dia macam terpaku jerk.. Jadi kami berjaya mengambil alih gerai dia..ini lah hasilnya..hahaha !

Masa ni jer la baru sempat berposing..seronok jugak bakar benda2 tu..pergh best2... Dah nak kat kol 2 tu..apa lagi pecut balik prepare utk buat kelas kol 3 petang nanti... Zassss...

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...