Tuesday, March 9, 2010

Satay Time..!

Salam..
Sejak kebelakangan ni..aku rajin update blog. Hmm..ntah nape..jgn tanya aku. Memang dari dulu aku suka menulis..especially diary. Semenjak sekolah lagi aku ada diary..aku suka tulis apa saja yg telintas kat fikiran aku..xkira rr, lagu ke..luahan perasaan ke..aku xpuas hati ke.. apa2 jer la..

Cuma bila aku kawen..i did stop everything. Apa yang aku suka..x-hubby aku xsuka. So, i need to stop writing. Start labeling me minah jiwang..nak tulis tu lah, nak tulis ni lah..he hate diary so much. U know why? coz most of the words inside it dia rasakan aku tujukan kat dia.. So funny!! Biarlah.. lagipun ada haku kesah?? Dulu..YA aku kesah. Now..opps sorry bebeh. Aku bukan aku yang dulu lagi dah..

Tutup ceta sengal tu..semalam aku g teman mak g beli tembikai. Dia teringin nak makan tembikai yg jual terus dari kebun katanya. Hmm..terjah jer la..jumpa. Aku lupa nak amik gambar gerainya. Apa yang aku tahu, petang tu perot aku dok nyanyi..tapi bukan rasa nak makan nasi. Jadi aku ajak mak, adik aku ..si umie tu ngan baby g makan satay..yeeeha! Aku puas hati gak singgah makan sebab baby makan nasi impit tu ada la dalam 4-5 ketul At least dia kenyang gak. Dok umah xmakan apa..maklum la demam kannn...

Kali pertama aku ingat nak amik gambar makanan sebelum disentuh.. :)


Akhirnya..


1 comment:

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...