Tuesday, March 9, 2010

Jalan2 g Makan..KFC

Haaa...dah cakap kan nak uploadkan jalan2 story di KFC..

Taadaaa..soweyla. Selalunya aku lupa nak amik gambar makanan yg cantik tersedia. Dan yang pastinya aku akan ingat bilamana perut aku dah kenyang hahaha.. Jadi, inilah hasilnya.


Habis jer school..g bejalan sakan di KFC..cari Cheezy Wedges si baby ni la.. Kan main suka lagi dia kat sana. Makan banyak gak, padahal dia dah balun laksa kat umah Lala. Korang tengok la mulut dia, ternganga besar..suka sangat. Riuh kat situ ngan suara dia jer..mummy nya plak naik malu.

Dok kat atas meja plak tu..huh anak dara sapa la tu ?

Ni la kak Lala dia... Peace gitu..!
Note :
Sapa sangka.. dengan happynya dia ikut aku bejalan. Balik malam tu jugak dia demam. Rasa bersalah plak Mumy bawak dia berjalan..mmm sowey ya naaaak.. Makasih Kak Lala join kita 'Jalan2 g Makan"..hehe.

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking