Wednesday, April 28, 2010

Salam..

Rasanya lama betul aku tak bercerita..dok entry lagu jer.
Bukan pe..minggu lepas dok sibuk ngan program kat office..minggu ni aku banyak relaks sikit. Badan pun macam kureng sihat..nak selsema biasala..rini baru betul2 selsema..huhu
Aku tak suka. Ya laa..nak berkepit ngan tisu je selalu..
Naseb baik aku dah beli satu roll tisu letak kat office hahaa..
Ni haa ada kat depan lappy ni..jap aku attach gambar..
bukti nih nanti korang kata aku tipu..keh ke.
Pecaya dak? Aku tak tipu wooo.
Hari ahad lepas aku g school baby..macam biasa la student tua.
Wuuuiii rajin gila dia belajar. Memang bagusla..
Tekun dia menyiapkan kerja teacher dia bagi...
Tengok je la gambar ni..haa kusyuk..
Apa2 je la anak...
Mana suruh mummy dok..kat situ la mummy..
Esok2 dah besar..jangan lupa mummy..

Ehhhh...macam sedih plak..huhu
No sedih2 ok..!!
Rini nak mulakan hari dengan happy..xnak sedih2..
Buang karan jerk..bazir air mata wat pe..
Aku doakan kawan2 pun happy sentiasa..
& dibawah lindungan Allah selalu..Amin.

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...