Thursday, April 1, 2010

Aku & Holiday...

Salam...

Weeehuuu..haha. Aku memang dah penat, penat sangat. Tapi aku gagah gak nak g BBQ ngan family plak haha. Semalam 30/3 BBQ ngan kengkawan (nanti aku uploadkan gambar ngan sikit story line ceewah)..rini setengah hari ngan family plak.. Mak tu teringin nak BBQ sebab tengok aku g ngan kwn2 haha..apalagi. Pagi tu siap2 masak..zasss terus kan planning. Ini lah hasilnya..

Si baby ni sengeh nya melebih2..dah la gigi takda haha. Berendam dah tak reti2 nak naik. Bila soh naik dia katanya dia nak berenang jap. Suka sangat dia tu..hehe tengok la muka dia. Adik aku pun sama la dah jadi 'boya' dalam tu kejap tenggelam..jap timbul hehe. Aku? tukang bakaq ayam huhu..dah nasib badan. Walau apa pun..sempat gak aku menyeludup masuk main air haha...
Ayam bakar aku hangit hehe... dapor kecik ni baranya dekat sangat jadi ayam aku macam hangit jerk. Salahkan dapor plak haha.

Abah ikut gak, tapi dia ada port yg best punya untuk dia sendiri..jeles kami2 ni. Nak tau mana port dia tengok kat celah pokok tu haaa... Dia bantai tidoq berayun kat dalam pukat gantung tu ngan angin sepoi2 bahasa..xtau plak aku bahasa apa..hehe. Pergh...lena jap.
Apa yg best lagik...bila balik jer semua pengsan buat kesekian kalinya.. Pe lagi membuta la..lalalala..

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...