Tuesday, April 20, 2010

Jantung Bekerja Keras

Salam..
Weeehu..aku punya la rush pagi tadi coz ada meeting ngan TM kol 9pagi. Bajet dah jalan tu memang jam so kuar awai la ngan sorang lagi member..sampai jer situ, tersekat dalam jam tu without move dalam 1 jam. Aku suspect laa..mesti ada barang kat depan nuun.. Kalo takde apa mesti ada movement tao..

Adduhai..mula2 tu ok je,layan jer la jalan tu. Lepas tu aku dah takleh sabar dah.. Kalo lah ada butang 'turbo' kat keta tu memang aku dah tekan lama dahh.. hahaha. Jantung aku dah bekerja keras..dup dap dup dap..jam bejalan dah kol 8.45pg dah.. Kami dah nerves gila dah ni. Pe lagi aku pun menalipon le Penyelia aku bagitau apa yang jadi..dia pun suara macam tersekat2 jer maklumlah rini semua orang besar2 & pegawai dari KL turun kah kah. Bukannya apa..aku nak ringankan sikit nerves aku jadi aku kongsi ngan penyelia ku tu hehe.

Pastu dah ada movement sikit.. aku dah start nak mencilok2 dah ni.. Jap bagi signal kanan mencelah..naseb baek bro kat belakang tu bagi..nak jer aku bukak tingkap keta ucap makasih kat dia hahaha..sopan la konon. memang btul la ada barang..xcdent kat atas jambatan, smua kete terberenti la..hancuss! Jalan clear balik bila depa dah alih. Pastu pe laagi..ada can memecut, huh dah jadi setan la...zassssss. Mana ada ruang, situ aku mencelah.. takda cara..need to do sumthing kan. Kalo tak nanti mampus kena basuh datangmeeting lewat plak..mak takooottt.

Akhirnya..nampak jer pagar TM macam juling biji mata cari parking. Member akupunya mata pun sama nampak jer tempat yg sesuaiii..zass turun. Pastu lupa plak aku pakai selipar..huh hancuss. Campak selipar dalam keta cepat2 capai kasut..heyyy nak cepat jadi lambat. Naik tangga dah macam mak enon bunyi ketup ketap kasut..jalan dah kelam kabut. Nasib baik tingkat satu jer..kalo tak mesti mengah punya hahaha.

Ketuk pintu..Assalamualaikum sussspen jerrr. Wahahaha nasseb baek tak start lagi.hehe. Lega2... Tapi suma orang dah ada laaa. Cuma pegawai besar2 kat dalam lagi tengah sesi suai kenal la kot..memandai jer aku. Masa tu baru la jantung aku bekerja secara normal..kalo tadi mao taknya tercabut salah satu injap keh keh.

Moral of da story..sayangi jantung kita hak hak....

1 comment:

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...