Sunday, April 18, 2010

Anak-anak Istimewa

Salam..

Jam dah 11.40malam ni..
aku baru je lepas meng'edit' gambar2 sewaktu kelas-kelas di PJK.
Hmm..ada masa seronok..ada masa stress..
tapi bila mata aku terpandang gambar ni, mata aku terpaku.

Aku rasa terhibur dengan kehadiran anak-anak ni..memang mereka betul2 istimewa
Walaupun aku terpaksa bertugas dan meleburkan sehari dari hari cuti aku..
tapi itu adalah satu kepuasan sebenarnya.

** Look at that..they love Twinkle..twinkle litle star !!**Melihat wajah anak2 ni..aku bersyukur,
sekurang2nya aku diberi peluang untuk memberikan sesuatu untuk mereka.
Cukuplah sekadar aku berkongsi rasa & tenaga aku untuk
menambah pengetahuan mereka semua.

Terima kasih yang tak terhingga kepada ibu anak2 ini yang pada masa yang
sama turut mengambil bahagian dalam setiap aktiviti yang aku buat.
Sungguh happening & meriah! Aku happy sangat..

Terima kasih Ya Allah..
sesungguhnya Kau telah memberikan pengalaman yang tak ternilai harganya.
Pelihara & sejahterakanlah anak2 ini.. Amin.

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...