Thursday, April 29, 2010

Huhuhu Sedih

Salam..

Semalam aku bgtau kann..aku dah start selsema.
Rini semakin meningkat percentage nya..huhu.
Dah la aku de kelas nak mengajar kaum wanita KEMAS rini..alahai.

Nasib baek lepas kelas baru lah beriya2 selsema tu datang..
ngan mata dah bengkak.. hidung dah merah..
mulut pun dah merah.. (sebab pakai lipstik..haha)..
huhu xsuka...

Memang aku tau..
Semua orang tak suka kalau sakit kan..
Padahal itu baru sikit ujian Allah bagi kat kita..
Cuma satu jer..aku takut jangkit kat baby..
Alllaaaa..dia kalo selsema..haru aku dibuatnya..
asyik meragam je..pastu nak memanja2 ngan aku..
nak g keje pun payah..

Takpalah... jap lagi aku g beli Panadol Soluble makan 2biji
biar cepat baik..xda nak jangkit ngan sapa2
ngeh ngeh..


2 comments:

  1. siannya.. selsema mmg membantut kan byk keje kak.. saya ari tu 3 mggu gak la ngan batuk2 dan sakit kepala.. pastu g bli ubat selsema kt farmasi.. esok terus ok.. akak try la.. kita usaha jer, tpi mintak doa ngan Allah kan.. ubat color putih, mcm gula2 gitu.. ubat selsema tuk org dewasa..

    ReplyDelete
  2. laaa..hida pun dah kena dah..?nanti nak g farmasi gak cari obat tu..makasih hida..

    ReplyDelete


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking