Tuesday, July 27, 2010

Mata oh Mata..

Salam...
Aku menyibukkan diri aku lagi dan lagi... My brilliant plans before August ni.
~ Complete my Office Financial Report
~ Complete my Monthly Report
~ Complete half of my order (raya cookies)

Harap2nya semua akan tercapai dengan jayanya. Bukannya apa..aku taknak kelam kabut nanti. Haru biru jadinya.. Attend course on da August 1st week tu dah amik masa aku banyak dah. Actually aku dah boleh up kan sikit usaha naikkan total cookies tapi dah kensel because of da course. Takpa.. kat situ nak tengok kecekalan dan semangat aku menyiapkan semua tempahan hehe. Yakin boleh....!! Kekdang tu aku rasa macam aku tak mampu lakukan.. tapi sebenarnya aku mampu.. aku boleh.

Thanks EnGoogle for da nice eye..

Mata oh mata.. jangan lah kau selalu nak tutup. Sebab aku perlukan kau supaya dapat menemani cookies ku semua di dalam oven supaya tak hangus.. baking time & memantau cookies dalam perbarisan masa deco2..biar lawa2.

Mata oh mata.. jangan lah kau tersilap pandang.. Angka-angka di dalam akaun for financial report yea.. Jangan juga kau selalu nak tutup.. kerana itu akan membantu aku menggagalkan my brilliant plan..

Keep up your speed Suesephia boleh..!! (motivasi diri kekekeke...)

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...