Wednesday, July 21, 2010

Sibuk

Salam...
Dah 2-3hari ni tak sempat nak berblogwalking. Mana tak nya.. rasa macam banyak sangat kerja. Tengok akaun tak balance pulak..sangkut kat situ lama. Dah drag masa nak buat benda lain. Monthly report dok menunggu dah tu..macam nampak je dok jeling2 kat aku. Pelupa sangat sampai maklumat yg Bos nak dari pertengahan Mac lagi aku belum submit.. haha. Menggelabah la semalam mencari Penggawa.. ke Pejabat ADUN la.. Majlis Daerah la.. kah kah. Padan muka, suka sangat buat kerja last minute pastu terlupa.

Gambar dari EnGoogle.. xde lah meja keje aku macam ni punya banyak bertimbun. Saja mau bikin havoc saja..


Agaknya aku kena terima hakikat.. semakin usia meningkat, semakin badan kita ni penat. Banyak toksik kot keh keh. Nanti kena pakai sejenis benda yang di tepek kat kaki tu untuk buang toksik lalala.. haha. Malam pulak.. aku sebok ngan project baking aku. Wuuiiih memag penat sangat.. tapi aku cuba buat seberapa cepat yang boleh. Yakin boleh !!

Baking Project (Masseh EnGoogle)

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...