Wednesday, July 14, 2010

Biskut Raya 2010 (2)

Salam...
Dah lama tak mengintai2 blog kesayangan suesephia ni. Bukannya apa.. tengah sibuk sangat ngan order2 dan juga sampel biskut raya untuk jualan tahun ni. Alhamdulillah.. sambutan menggalakkan. Harap segala-galanya berjalan lancar dengan izin Allah...Amin.

Kawan2 yang nak tengok jenis2 biskut raya boleh le melawat ke blog bisnes aku kat SufeBoutique. yang mana berkenan tu, isikan dalam Order Form. Jumpa tak order form tu?.. kat bawah nuuuun sekali hehe kat blog tu la bukan kat sini tao hehe. Atau pun kalau nak direct email kat suesephia@gmail.com pun boleh...

Any request? email je la.. dak pun komen kat bawahni yea. Makasih kawan2.. Eh, entry aku takdak gambaq ka? huhu jap aku cari seketui.. Kecomelan biskut aku tu.. tengok terus kat link Sufe Boutique ni ya..

Dapat gak seketui dari EnGoogle..Maseh.

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...