Thursday, December 31, 2009

Nantikan blog baru...Selamat Tahun Baru !

Yuu huu.... Setelah berhempas pulas belajar, ceduk sana sikit..ceduk sini sikit.. Akhirnya aku berjaya men'decorate' kan blog ni hehehe. Makasih Cik Cla.. dia yang ajar aku cara nak tukar skin ni..

Aku suka kaler ni..rasanya dah match ngan gambar pokok kayu mati kat atas tu..haha. Nanti aku rajin, agak2 dah jemu ngan skin ni..aku tukar la plak ngan yg baru. Hmm,apa yang penting aku puas hati ngan apa yg aku buat ni.. Ingatkan nak tunggu Ceq Na ajar..ex officemate aku,tapi dia jauh sangat di KB..padahal weekend pun mesti aku turun KB. Cuma tak sesuai masa jer ngan dia yang dok mengajar.

Mmm..lepas ni aku plan nak buat blog untuk online biznes. Harap-harap impian aku akan terlaksana..aku nak buat jugak. Apa jadi pun..nak buat jugak..hehe. Tak salah mencuba kan?? My dear friends out there, please support me...! hehehe.

Hey..aku terlupa esok dah nak masuk tahun baru 2010. Rasanya cepat sangat masa berlalu.. Kalau nak bercakap pasal azam..mm hampeh. Bertahun-tahun rasanya tak pernah complete for each year.. Tahun ni aku nak cuba memperbaiki diri aku dalam segenap segi..
Aku sebagai seorang hambaNya, aku sebagai seorang anak,
Aku sebagai seorang ibu, aku sebagai seorang pekerja,
Aku sebagai seorang sahabat, aku sebagai makhluk di muka bumi Allah ni.
Aku sebagai apa-apa lah lagi... InsyaAllah..

Wish all of you friends out there the same too...Happy New Year !!!

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...