Saturday, December 19, 2009

Salam Maal Hijrah

Salam Maal Hijrah untuk semua..

Alhamdulillah Allah selalu memerhatikan hambanya, cuma aku sebagai hamba ni selalu lalai dengan suruhanNya.

Syukur aku pada Tuhan kerana telah memilih aku untuk berhijrah dari kehidupan lampau..yang penuh kesengsaraan..kepedihan..yang memang tak dapat aku luahkan dengan kata-kata..betapa aku membenci kehidupan lalu..sehinggakan tiada air mata untuk dititiskan lagi.

Menemui kehidupan yang lebih sempurna itulah matlamat utama aku. Hidup bahagia bersama keluarga itu lah yang aku cari..kasih sayang yang kekal abadi. Allah Maha Mendengar rintihan hambanya yang teraniaya..InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...