Monday, September 19, 2011

Hati Kering

As salam..
Semalam xleh nak tido..ntah apa datang bertandang dalam kepala ni addooiii..aiish. Baru je lepas release tension bergembira dengan program Santai Raya dengan kawan2 sekerja hehe..best2 nanti sue upload cerita later ya :)

Bercinta susah.. tak bercinta pun susah aiishhh (dah tua2 baru nak bercinta..inilah padahnya hihi). Dah mula buka ruang hati pada seorang lelaki.. macam main acuh tak acuh la pulak. Adakah semua lelaki macam ni??? errkkk adakah sue yang fobia ke atau apakah itu..?

Hmm.... Penat fikir, tak mau menafsir.. berlagak hati kering (tapi dalam hati ada taman munga huhu).

(Entry ni xde gambo yea ahaha..esok punya entry manyak gambar..ok adios :)

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking