Tuesday, April 5, 2011

Maafkanlah Saya

''Satu perkara yang U jangan larang saya ialah untuk terus mencintai U..please don't stop me, at least I have some hope in my life instead of emptiness most of the time. Just let me love U till the end of my days..''

What a nice phrases from somebody (guy of coz) who wrote it up especially for you..speechless.. Dia memang penuh dengan sifat penyayang & pemurah..even dari segi duit ringgit. Really appreciate whatever pertolongan dan pemberian selama perkenalan.. May Allah bless U dan melimpah ruah rezeki lagi InsyaAllah. Saya sentiasa mendoakan awak..

I'm happy to see a great improvement in your life..u personally..and also your life..work and all about u. Although we have experienced a bad day before, i hope it will become a guide and also benchmark for us to move forward..more smarter and more be careful in what ever we do. It almost 4 years we haven't met..I'm really surprised when u said that u still love me...speechless. Saya cuma insan biasa yang serba kekurangan..before & after. Saya tak rasa yang saya adalah calon yang sesuai untuk awak..u have everything..me? Keep burden u in any situation.. Sometime i can feel that i'm just there.. take for granted of your love..arrgh. Maafkan saya.. bukan niat sebenar saya macam tu. Till today..i can't find out what make us together and what make tear us apart..please just forgive me.


Sangat payah untuk saya terima cinta lagi. Mungkin saya tersilap dulu dan tersilap lagi..dalam keadaan yang berlainan dan dalam perasaan yang berbeza. Perasaan atau rasa yang tak tahu which one..ntah keliru..ntah rindu.. ntah cinta.. atau hanya mengisi kekosongan saya.. I don't even know if i still need someone to love yang bergelar SUAMI. Atau saya hanya perlukan teman untuk saya berkongsi suka duka.. bercerita.. di saat saya sunyi.. di saat saya bersedih..saya sendiri tak pasti. Maafkan lah saya...

Ampunkan aku Ya Allah..
Semoga Engkau sentiasa memerhatikan dan memberi hidayah kepada hambaMu yang hina ini..amin.

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...