Wednesday, April 13, 2011

Kelahiran Kedua

Assalamualaikum...hmm dah lepas 13hari baru nak update. Kesibukan melanda diri...what to do... Congrats to my little sister..baru je deliver her 2nd baby boy named Muhammad Izham :). Well..putih melepak macam mak dia..memang xleh lawan. Sama jugak macam Muhammad Ikhmal, her first boy.

Alhamdulillah, dapatlah menemani my sis kat Poliklinik Umra berdekatan dengan Stadium Shah Alam walaupun pukul 2.30petang baru sampai dengan train (Keretapi Tanah Melayu) laluan Ekspres Senandung Timur sedangkan waktu sepatutnya sampai di KL Sentral 9.30pagi walllaaa... You know what kawan2..train rosak, hampir 3jam kami bergelap di Tanah Merah pergh..tak tau nak cakap dah. Nak tido pun tak larat tido dah... pasrah..pitam haha.

Tak payah cakap banyak..jom layan gambor dak tecik comel nih..

Teringat si Ikhmal..

Ikhmal : Mummy, amik tu nak cakap. Cakap la..cakap..
Mumy : Nak cakap..ha cakap je la (aku dok confuse la..pebenda dak ni nak nie. Pastu dia tunjuk benda atas meja..)
Ikhmal : Tu ha..tu nak cakap..

Aku pun amik la benda yang dia nak tu bagi kat dia..sambil fikir apa dia nak buat ni..xfaham eh... (ooo..dia nak Breast pump tu rupanya..apabenda dia nak buat???) Pastu dia terus buat BP tu macam microphone tu utk cakap2..hahahaa. Mak dia yg baru operate semalam tu pun xleh tahan nak tergelak sambil pegang2 perut..waaa xtahan penangan si Ikhmal..

1 comment:

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...