Wednesday, April 20, 2011

Dalca Oh Dalca

As salam...baru-baru ni lepas join Karnival Kerjaya Sekolah Menengah Dato' Biji Wangsa..sekolah ada buat jamuan ringan. Tak menyesal la rasa nak makan.. sebabya sedap sangat lauknya (atau Sue yang dah lapar hehehe :)

Simple aje lauknya.. dalca perut.. ayam goreng ngan sambal belacan..dan buah tembikai. Tapi rasa lazatnya tu lain macam..rupa sedap sangat, cukup rasa. Maka...perasaan tak cukup makan membuak-buak dalam diri hahaha. Pe lagik..projek hari cuti COOKING!!

Hmm..rasanya xyah cakap memang best...(dah namanya buat sendiri, puji melambung tak hengat hehehe). Belasah jer..janji namanya Dalca kan kan..kan..

Petang pulak bawak si tecik baby nih pergi gunting rambut..bila rambut dia panjang, dia cepat hangin satu badan hahaha. Itu teori ntah buleh pakai atau tidak tapi memang sesuai kat dak baby nih..hihi. Eh pesal pulak ayam goreng ni ada kat sini? sebab xcokop ruang masak...so masukkan dekat ngan si baby hehehe..

Alah alah tomei2 musyuk mamy rambut pendek ngeee :D

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking