Friday, April 29, 2011

Projek Donut Gebu

As salam..

Baru-baru ni adik sue yang masih dalam pantang tu balik... uiiks sempat jugak buat projek donut ngan dia. Adik pun dah masuk 25hari xsilap masa tu..

Hmm, ini lah hasilnya. Donut tu saiznya sangat tecik tau..bukan saiz donut biasa tu..saiznya macam biskut bentuk donut tu ahaaaa.. Si baby suka sangat..sekali makan dah 5ketui, sama ngan anak sulong adik si ikhmal tu haaa..suka mummy buat kalau ada yang makan ngeee ('',)

Sebelum

Selepas
Sosej Roll in da house.. en Patrick yang jaga tu..ada berani?

2 comments:

  1. Salam Ziarah..anak2 saya pun suka sangat roti sosej..sebut namanya sosej, dalam versi apapun suka sangat

    ReplyDelete
  2. salam...hmm tu la. Mummynya kena lah belajar buat sendiri kan..hehe

    ReplyDelete


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking