Tuesday, December 21, 2010

Bantal Kekabu~KekPisang

Salam..
Weee..rini gatai tangan nak bercerita. Penuh dalam kepala ni nak cakap gak..nak cerita jugak haha..dah sengal dah mamy ni. Semalam kami sampai dari Penang dalam pukul 4petang.. pastu kemas rumah.. siapkan bilik & bagai2 lagi. Almaklum lah..famili dari Johor plak nak dtg ni 4 family.. maknanya dalam 4 keta. Wowww...hehe ramai anak beranak turun. Kakak kepada abah..maknanya maklong & anak2nya semua.

Dalam sibuk2 tu mak teringat bantal sure xcukup sebab bantal kat umah kami sikit je. Pe lagi mak & abah pun memecut keluar cari bantal kekabu. Wuuii mahai gila bantal kekabu noo.. Sue ngan adik kat rumah..kemas rumah..masak pastu terfikir plak. Apa la nak mengunyah makan.. kalau ramai2 ni ada makanan syok kan? Tengok pisang banyak dalam peti..hmmppp per lagi. Projek cepat.. buat kek pisang. Dah tu kalau kek pisang nya beso tu je mana nak cukup..putar lagik satu kek cekelat..ni ha rupenya. Seb baik dalam nak cepat tu semuanya jadik hehe.


Tunggu punya tunggu kol 1pagi baru Maklong sekeluarga sampai.. Bersahur la kol 1pagi.. Kol 3pagi baru kami semua pengsan tito zzzzz hehe... Eh tlupa..tido nak kena da bantal..bantal kekabu.
Maseh cik gogle for bantal kekabu hik hik..

2 comments:

  1. bantal kekabu mmg terbaik. mmg x lena la klu tak pakai bantal kekabu.haha

    ReplyDelete


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking