Thursday, December 2, 2010

Sebuah Penantian Sia-Sia

Salam...Sibuk dengan kerja2 office dan perkara2 berbangkit memaksa otak untuk berehat berfikir tentang dia..teruk kan?? bukan kerja yg teruk cuma diri sendiri yg sangat teruk hehe. So dapat la jadikan sibuk sebagai alasan... kesian cik sibuk hehhee.

"Memikirkan talian cinta tak berkesudahan & bagai tiada pengakhiran..rasanya tak salah kalau jalan sulit ni yang dipilih. Bukan bermaksud nak menyisihkan kasih sayang yang dia curahkan..perhatian yg diberikan..cuma segalanya bagai tiada pengakhiran... Membazir waktu menunggu.. Mengeringkan sisa2 cinta yg masih berbaki.. lema kelamaan mematikan rasa hati. Jawapannya nanti..noktah.

Sedangkan dia masih meneruskan kehidupan seperti normal walau tanpa aku. Masih sama.. ada cinta.. ada jasad bernyawa untuk sayangi & dicintai..pendek kata ada segala2nya. Tak ada apa yg ditunggu.. tak ada apa yang dinanti. Kasih sayang disemai setiap hari.. diseri lagi dengan cahaya hati. Kedengaran sangat asyik ditelinga.. kelihatan sangat sempurna di mata kasar kebahagiaan itu.

Gambar dari Cik Google

Tapi aku? Menanti tanpa pasti..janji entah bila tertunai.. tunggu & terus menunggu.. kehadiran cinta hati yang ntah bila akan muncul. Atau mungkinkah hanya sekadar gurauan."

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...