Tuesday, December 21, 2010

Ziarah Erat Persaudaraan

Salam..
Sopan je bunyik entry tu ek hehe. Macam tajuk tazkirah je..nak tergelak pun ada. Bukannya apa.. memanfaatkan 2hari cuti minggu lepas dengan mengadakan sesi lawatan & ziarah ke rumah saudara2 belah mak di Penang. Tambahan pulak kami sekeluarga xsempat melawat aruah Tok saudara yg meninggal baru2 ni..Al-Fatihah untuk aruah..semoga rohnya di cucuri rahmat..amin.

Melawat lebih kurang 5buah rumah saudara mara dalam masa sehari sebab esoknya dah nak bertolak balik. Selesai melawat saudara mara.. yang mana uzur, yg mana dah lama xjumpa..Alhamdulillah semuanya dapat jumpa. Ptg tu sempat singgah di Pantai Merdeka.. belanja baby & adik, abah & mak makan2 sambil rehat situ sebelum balik. Kami bermalam di rumah mertua adik di TgDawai. Hmm..seronok dok d perkampungan nelayan tepi pantai. Ptg2 dengar enjin bot balik dari memukat..


Hmm 2hari tu rasa sekejap sangat. Kena balik awal.. nanti keluarga belah abah kat Johor nu nak sampai malam nanti. Weee..4buah kereta beb..sure penuh sanak saudara bergelimpangan malam ni kat ruang tamu.. kat depan tv hihi merata2. Kereta?? sure kereta kena blok nak kuar g keje esok haha..itu satu kemustian sebab depan tu jalannya sempit yang amat.

Ok adios dulu..nanti nak cerita pasal trip keluarga Johor dtg ziarah kita pulak. Byeee..

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking