Wednesday, December 8, 2010

RED is danger !!

Salam tahun baru sahabat...

Tahun ni sue sambut dengan demam hehe. Kemungkinan besar badan sangat2 penat..traiffic light pun kekadang rosak ye dak? hehehe. Takpalah..sesekali Allah beri rehat PERCUMA.. terima ngan redha. Badan sakit2..hmmm tak sedar diri dah makin tua pun iya jugak haha.

Adik pun balik bercuti dgn famili dia di rumah.. Rumah kami kalau ada yang balik biasalah..makanan banyak sangat. Tak menyempat2 dah perut lapar..asik kenyang jerr. Tak best la..time dia balik demam pulak tapi layan gak berjalan sana sini. Dia pun tengah pegnen..layan jerrr la..hehe.

Banyak gambar2 nak upload kat belog ni cuma xsempat lagi.. Jap nak buat checklist apa keje penting nak kena buat;
1) Laporan Bulanan PJK~ sent thru emel (LEWAT sesangat..lebih due date. Minta maaf EnRosli..saya demam Netbook :)
2) Laporan Akhir Netbook ~ masih dalam pembikinan..ampun lagi sekali EnRosli.. huhu
3) Laporan Kewangan PJK ~ masih panas..baru je siapkan.. jap agi nak emel (emel suddaaa)..
4) Cooling pad kena amik.. stok dah sampai
5) Buat pengaktifan netbook 2unit ~ esok nak ambil kol 11pagi.
6) Bayar Bil Air (RM15) to owner..~ ready voucher

Eerrr... macam banyak lagi nak kena buat ni...merah lagi banyak dari kaler2 lain. Danger!! Otomen pun kalau dah kurang power..lampu merah dia lip lap lip lap...

p/s: xsempat nak upload gambar..sowy sahabat!

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking