Wednesday, May 12, 2010

WetWorld in Memory

Salam..
Waaahh..cam best je title post ni kan..hehe. Memang aku suka sangat & masih terasa lagi percikan air di Wet World tu hehe. Dapat plak berkumpul ngan adik beradik..cuma adik aku xdapat pergi.. ngan abang sekeluarga pun jadik hiruk pikuk dibuatnya. Aku yg takda baju pun tetiba jer 'terbeli' baju sebab nak berendam.. Baby memang seronok sesangat.

Mula2 abang yang kontrol suma budak2.. aku dok tengok tapi xleh tahan la..haha. Tu yang g cari baju kat kedai depan tu.. hah..pe lagi. Dapat je baju..senyum sampai ke telinga.. best woo dapat berendam. Seronok..seronok!

Cakap banyak tak guna..jom tengok album ni. Aku create kan special nak share ngan kawan2 semua. Jom tengok!

Oh ya..lupa nak bagitau. Masa aku dah on da way nak balik kan..keta rosak!! Olala..berkampung la kami kat tepi Hiway Karak tu jap sementara tunggu abang datang dari Klang wahaha. Sempat shoot few pieces photo nak share sini. Hehe, sempat lagik tu.. Pepehal pun abang memang SUPERHERO kami.. Dia sampai cepat, pastu sekali tgk dia dapat detect problem.. tukar plug! Whaaa..keta dah ok, dah tak semput2 lagi. Abang follow kami sampai Bentong, sempat berkonvoi. Anyway, makasih Abang.. U are my superhero!

Click to play this Smilebox photo album: WetWorld in Memory
Create your own photo album - Powered by Smilebox
Create a photo album

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...