Tuesday, May 4, 2010

Dapat Award !!

Salam..
Aku dapat award! Tekejut akaak..

Bukannya apa..dulu pun dapat gak satu tapi masa tu kebetulan aku sibuk sesangat ngan exam..exam KPLI.. exam Gred41 dan macam2 lagik la yang mana telah menyebabkan award tu bersawang sampai sekarang xamik2. Kesian tuan yang bagi tu kan..tak baik aku buat cenggitu. Betul kata pepatah 'orang yg memberi tu lebih baik dari yg menerima'.. ehh betol ke aku ni..hahaha. Takpa, nanti aku amik balik award bersawang tu.

Yang ni datangnya dari HIDA.. rajin dia menjengok ke blog aku selalu. Bagi komen..share apa yg patut..sampai ke FB kami berkawan. Bagus dak HIDA ni hehe..buleh le buat menantu ye sapa2 yg tengah carik menantu tu...hehhe. Free Promo ni HIDA hehehe. Lagi satu..lupa nak share..birthday kami sama tao 24hb Ogos tahunnya rahsia (tak mo orang kata tua keh keh).

Award yg cukup comei.. ada kilat (silau...hehe) ngan rerama oren lagik tu.. Makasih le HIDA. Len kali bagi le lagi.. :)



1 comment:

  1. salam kak..
    wahh bangganya enty khas tuk saya.. hehhee..
    terima kasih kak.. terharu sgt.. saya mmg ske jenguk2 blog akak ni sbb byk yg blh di ambil sebagai pengajaran dan pengalaman.. saya arap berkenalan kita di laman siber ni berkekalan hingga kita berjumpa suatu hari nnti.. insya'allah..

    ReplyDelete

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...