Wednesday, May 5, 2010

Kita Berpisah..Noktah!

Salam...

Aku dah buat keputusan. Walau apa pun terjadi itu lah keputusan yang aku dah buat setelah aku perah kepala otak aku yang dah tak berapa nak betul ni. Baru je pagi tadi angin aku sikit punya baik.. tukar itu.. tukar ini.. masuk itu.. keluar ini.. tapi akhirnya aku terpaksa buat keputusan ni. Memang dah muktamad.. takda sapa dapat menukar keputusan aku (Kecuali Allah laaa...korang nih!). Bukan aku takder hati perut atau xda perikemanusiaan, tapi... titik dan noktah!!
|
|
|
|
|
|
|
|
^
Aku nak ikut mak & abah pergi KL sebab my dearest sis nak grad KPLI..hahaha. Suspen jer!! Terpaksalah aku berpisah ngan Cik Blog aku yang dah cun ni (bagi aku la...). Baru jer tadi angin aku membuak2 menukar background.. alihkan cboc tu kat tepi dinding, tampalkan ngan en3 terbaru..dan akhirnya aku terpaksa meninggalkan Cik Blog dalam jangkamasa 3hari..whaaaaaa. Lama tu weyy..

Dah la tu, sure malam aku takleh nak tido sebab selalunya aku dok mengadap pc mlm2.. wallaweyyy. Aku ni kan, bukannya apa.. kalau masa aku tak terisi nanti kepala aku banyak berfikir.. pastu mula la melencong sana.. bagi signal kiri jap, bagi signal kanan jap pastu sesat hihi. Sebab tu lah, aku selalu buatkan masa aku tu betul2 padat supaya takda masa terluang yang membolehkan aku mengelamun.

Esok petang me & my family bertolak.. KL here we come hehe! Kawan2..doakan perjalan aku ke sana. Mesti banyak coretan @ nota2 akan masuk untuk en3 next week memandangkan aku banyak masa mengelamun dalam perjalanan 7-8jam ke KL.. huhuhu (tak dapek nak nolong..)..

2 comments:

  1. smbil2 tu leh la keluar jalan2 ngan family kak.. ilangkan stress keje.. :)

    hida doakan moga dipermudahkan segala urusan akak dan family k..

    ReplyDelete
  2. Makasih singgah hida..
    InsyaAllah..amin.

    ReplyDelete

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...