Wednesday, January 27, 2010

Cup cake...











Hehe..inilah di antara design2 cup cake yg ada masa 3rd Bday baby! Sakit kepala gak nak memikirkannya. Yang penting jadik, ok lah tu.

Mula2 nya nak letak topping coklat..tapi coklat yg abah beli tu warnanya cerah sangat bila dah buat double boil..kalernya xitam. Aku dah try gak topping coklat..yang aku letak bunga2 yang dah siap tu. Rasa cam lemak sangat..sbb dah kek coklat kan pastu letak toping coklat..pergh tapi memang sodap. Jadi yang lain2 tu aku xjadi letak topping nya..baru nampak naik kalernya bila hiaskan ngan icing sebab kek tu chocolate moist dah kan...


Huh..dah lah..tak abih2 nak ceta pasal cup cake ni hehehe. Bukan apa..aku kadang2 bersyukur dengan kreativiti dan kebolehan yang Tuhan anugerahkan untuk aku.
Terima kasih Ya Allah..

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...