Monday, January 11, 2010

Coretan Perjalanan III_11-01-2010

Baba..
Tiada kata untuk aku menggambarkan,
Betapa aku berterima kasih
Kerana sudi memberikan secebis kasih
dan sayang yang ada di hati mu.

Aku tahu kau berusaha memenangi hati ini,
Aku tahu segalanya seakan tidak pasti untuk kau dan aku,
Aku tahu hatimu terlalu berat untuk melepaskan aku,
Walau halangan di depan pasti menanti.

Aku tahu kau sedaya upaya memenuhi & melengkapi,
Dua hati itu biar dekat di hati mu,
Aku tahu kau tak mampu,
Untuk membuang salah satu dari hati itu,
Nyata kau cuba untuk menyatukan dua hati itu.

Biarlah masa menentukannya,
Adakah dua hati itu bisa bersatu,
Mencintai hatimu yang ikhlas satu.

6 comments:

  1. semoga kak su bahagia...tp jgn la sampai ada yang terluka bila kita bahagia..

    ReplyDelete
  2. Muni,biarlah masa yang menentukan segalanya, kita hanya mampu berserah...

    ReplyDelete
  3. semoga kita sama2 akan dapat yang terbaik..

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah....ksu doa untuk muni jugak..!

    ReplyDelete
  5. Nasihat sy:
    Jgn bermain dgn api ,kelak membakar diri.
    Mengapa biar diri dikuasai,adakah untuk kembali dilukai.
    Mengapa msh berteka-teki sdgkan,ada jwpn pasti.

    ReplyDelete
  6. Terima kasih..
    InsyaAllah..sue sedang mencuba..
    dan terus mencuba..

    ReplyDelete

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...