Tuesday, January 19, 2010

Baby 3rd Bday..!







Jeng..jeng jeng..seperti yang aku dah janji..ada special event pada 18/1/2010..ini lah dia. Buat BdayParty untuk baby..

Alhamdulillah..semua berjalan lancar. Kek chocolate moist sedap hingga menjilat jari.. Then yg paling penting cup cake cubaan kali ke 2 turut menjadi. Dengan design yang aku rasa cukup menarik la... Jangan la bandingkan dengan orang yang lebih pro, tapi itu je la talent aku setakat hari tu. InsyaAllah..aku tengah belajar, tengok cara & design yang orang lain buat dalam blog2 lain, maybe lepas ni hasil nya akan bertambah okay. Boleh la terima tempahan pulak buat side income.. Kalau ada rezeki & masa, aku nak buat lagi satu blog untuk cup cake, kek dan biskut raya. Raya tahun 2009, Alhamdulillah rezeki anak agaknya.. Aku berjaya siapkan tempahan biskut raya, hasilnya boleh tahan la... Mak & abah pun ada tolong gak, adik aku si Umie tu apa lagi..kena dera ngan aku haha..syian dia. Tapi aku bagi duit raya kat semua orang..

Apa pun..penat tu belakang kira, yang penting hasilnya..aku puas hati. Aku harap guest yang hadir bday party ni pun balik dengan suka hati..ya la bak kata pepatah 'gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati' hehehe.. Baby dah tentu suuuka sangat sebab dari pagi sampai petang dia tak tido.. Tepat jam 8malam..dia minta susu pastu terus lena,pergh penat & ngantuk gila la tu. Lepas tu follow by Mummy nya yang terus pengsan dek penangan kek yang jumlahnya mencecah 38 biji.. cup cake jer..

Terima kasih pada special guest yg hadir..Cla, Muni, Fahmi dan Kirin. Lain kali nanti kita buat makan2 lagi yea.. Happy Bday Sayang !!!!


No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...