Wednesday, June 29, 2011

My 'S' carbonara


As salam..
Baru je makan spaghetti.. nak lagik uhuhu. Entah apa nak jadi la.
Tak reti2 nak berenti makan spaghetti kah kah. .ayat tak boleh blah.. da macam pantun pulak.

Bukan apa..semalam masa buat bolognese tu borak2 dalam HP ngan sorang member lama. Dia pulak sebut pasal cik carbonara ni.. once dia sebut terus je terasa dalam mulut..addeh. Tak leh nak buat apa dah..dok terbayang2 cik carbonara ni.. dengan kuah putih likat tu meleleh kat encik spaghetti..dengan mushroom lagik. Tak boleh jadi..kena buat sesuatu..saya jeles hokkay..

Akhirnya cik carbonara menjadi milik saya.. :)

Si baby jual mahal..mula2 tak layan, dia kata tak sedap. Last2 semangkuk jugak dia punya :) Terima kasih Allah..aku masih mampu merasa nikmat Mu. Eh topik tu My 'S' Carbonara tu means My Special Carbonara okkay!

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...