Wednesday, May 25, 2011

Happy Birthday Abah

As salam..
22hb Mei 2011 yang lepas adalah hari ulangtahun kelahiran abah. Sebagai anak...xdak apa yang istimewa dapat diberikan untuk abah. Abah banyak bersusah payah dari Sue kecik sampai lah tua bangka..34 belum agak tua hokkay ..ngeee :)

Si baby pergi sekolah pagi pun abah hantar..balik sekolah pun kekadang abah yang ambik jugak. Kekadang tu..bila sue ambil baby lambat, kita yang kena marah huhu. Tengok2 abah dah ambik dulu waaaa. Besar betul pengorbanan abah ya. Apa pun si baby memang manja sangat ngan atoknya. Kekadang mamy xtido ngan dia pun xpa..asalkan atok ada.

Tang kereta..jangan sentuh. Sue cuma bawak je kereta..servis semua abah yang buat. dari tukar minyak enjin sampai segala2nya..semua abah (dah tu ape je koje ko? uhuk huk...)
~Jawapan tak senonoh : Abah memang suka momen2 ni..so kalau sue antar kedai buleh mendatangkan kemarahan dia...jadi, biarlah.

Petang tu siapkan sebiji kek untuk abah..tecikje tapi cukuplah untuk sue, abah, mak adik & baby. Kek Chocolate moist ngan strawbery... Mak & adik kata best..Alhamdulillah. baby pun habis sepotong..ehehe.

Happy Birthday Abah..semoga Allah sentiasa memelihara & menjaga kesejahteraan abah sehingga akhir hayat, amin.

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking