Thursday, May 26, 2011

Dalca Perut ~ Birthday Abah

As salam...

Alkisahnya masa birthday abah tu kan..mak bising2 kata sue tak pernah amik gambar apa yang dia masak..hahaha. Kata mak..kalau benda yang sue buat atau masak tu, laju je katip ketap amik gambar masuk fesbuk hehe. Bukan masuk fesbuk je mak oi..masukkan dalam belog meniaga tu haa Sufe Home Recipe. Kalau tak masukkan macamana orang nak tahu & tengok kemahiran kita..huhu.

Untuk puaskan hati mak..ha meh sini nak masukkan lauk pauk hasil air tangan mak untuk birthday suaminya yang terchenta ekekeke...

Menyelerakan tak?
sue makan tak hengat dunia (buat macam birthday sendiri jeee..ahahaha)

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking