Friday, March 18, 2011

Rezeki Lagi..

As salam...
hehe tenet di office sangat tenat sampai 2minggu tak dapat online. Yang mana nak tanya kabar kawan2 pun susah..nak buat kerja pun susah jugak..huhu. Macamana lah ya dengan sahabat2 kita di Jepun yang ditimpa malapetaka Tsunami tu? Tak dapat berhubung..makan pakai tak terurus..dengan cuaca sejuk. Kita xdpt online 2weeks pun dah bersungut.. Tak dapat nak bayangkan macamana mereka di sana. apa-apa pun hanya doa je lah yang dapat dikirimkan utk kesejahteraan mereka di sana.. semoga Allah merahmati dan melindungi mereka semua..amin.

Baru-baru ni pun sue sibuk sangat. Alhamdulillah..ada tempahan dari sahabat jugak dari Kuala krai untuk buat cupcake sebagai doorgift tetamunya. 11hb Mac 2011 majlisnya..jadi by 10hb Mac tu dah kena hantar dan siapkan tempahan dah. Walaupun sikit-sikit tapi cuba buat jugak untuk menambah pendapatan sampingan.

Dari 9hb Mac lagi sue dah tak tido malam menyiapkannya..Alhamdulillah. Ini lah hasilnya..

500cuppy untuk majlis perkahwinan sahabat baik jugak. Terima kasih Ita.. Pada sahabat2 yang tinggal di Kelantan berminat nak rasa air tangan sue..jemput lah buat window sopping di SUFE HOME RECIPE ya. Banyak lagi jugak gambar2 yang belum di update.huhu xsompek.

Disebabkan tenet xda kat office..kerja2 mengedit menjadi2..haha. Dapat hasilkan logo Sufe Home Recipe dahh..alhamdulillah.. So..any sticker utk SHR ni akan gunakan logo ni weeee :)


No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...