Saturday, February 26, 2011

Hari Bersejarah

Assalamualaikum...
Dalam diam tak diam. Akhirnya tarikh keramat 11-02-11 mencatatkan sejarahnya tersendiri buat apabila Hari Terbuka PJK KgTerbok dapat berjalan dengan baik walaupun tidaklah sehebat yang aku inginkan. Hmm..cukup bersyukur pabila apa yang dirancang dapat dilaksanakan Alhamdulillah..

Memang banyak betul dugaan & rintangan perlu dihadapi. Dengan perasmi yang dijemput tak dapat hadir kerana menghadiri konvensyen di Tok Bali..arrhh semuanya memeningkan kepala otak yang dah memang sedia biol hehe. Pihak HQ pulak nak wakil daripada komuniti untuk memberi ucapan..tok penghulu pulak refuse nak berucap. Perghh..berpeluh dibuatnya hehe. Akhirnya..setelah dipujuk rayu..Penghulu akhirnya bersetuju untuk memberikan ucapan aluannya..Alhamdulillah rasa macam nak melompat kejap..hahah. Wakil dari pihak TM cukup sporting.. tak lokek berkongsi ilmu dan melayan kami semua samarata tak ada perbezaan status..terima kasih En Zauqi Mat Zin. Ustaz yang jemput untuk mengaminkan doa adalah Imam Tua Masjid Ismaili Bandar Tumpat iaitu Ustaz Rosli Che Soh hadir seperti yang dijanjikan..terima kasih ya ustaz.

Tarian yang dirancangkan juga berjalan dengan baik..walaupun pentas yang sangat comel (2set pelamin menjadi taruhan..hak hak)..memang menakjubkan persiapan di saat-saat akhir ni. Tarian penari2 cilik ni lah yang ditunggu-tunggu..ada yang rakam video dan uploadkan ke You Tube (klik kalau nak tengok persembahan tarian ya... :)
Terima kasih EnAsrul dari Officegate.

Jom layan gambar Hari Terbuka PJK KgTerbok..

Dalam keriuhan tu..sempat juga lah kawan-kawan dari PJK lain turut serta memeriahkan majlis kami..terima kasih semua kawan2 ya. Habuan untuk kawan2 tetap ada..handtowel bersulam 'Ikhlas PJK KgTerbok' untuk kalian semua. Insyaallah..kami akan berkunjung ke Pusat Jalur Lebar Komuniti seterusnya pula nanti..

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking