Saturday, August 21, 2010

Anugerah Allah

Salam...
Hari ni pagi2 lagi dah niat nak buat entry baru hehee. Apa dikata harus dikota kan kan? Pagi tadi baby bangun je dah suruh aku mandikan dia..baik mood anak dara aku pagi ni. Tapi sekarang ni every night dia akan tido ngan atok dia.. Walaupun awal2 tu dia tido ngan aku..tetiba malam je dah hilang. Dia lari g tido ngan atok.. sedap sangat tido bawah ketiak atok agaknya..haha. Abah..jangan marah.. kurus pahala puasa.

Bagus jugak dia g tido ngan atok dia..aku sampai ke pai menghabiskan oder biskut raya. Hmm..pagi ni dia happy..dah siap makan nasi dah nak main. Taknak cakap banyak..layan le foto2 si kecik ni..dia yang soh tengok & amik gambar dia main apa kenama benda ni mamy tak tau haha... Dah besar rupanya anak mamy...

Dah pandai dah..


Last photo sayang before mumy going to work.. byee

2 comments:

  1. salam singgah kembali..
    wah banyak tempahan kuih raya yer..
    awak pun nampak happy ja..
    alhamdulillah semoga rezeki awak bertambah dan sentiasa dalam bahagia.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah sofya..
    terima kasih di atas doamu :)

    ReplyDelete

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...