Thursday, February 11, 2010

sampai bila?

sampai bila aku akan mampu menanti
aku sendiri pun tak pasti..
sampai bila aku akan terus menerus
menyakiti hati aku sendiri
mengiyakan pada yang tidak
memalsukan pada yang benar..
sampai bila aku mampu membohongi
yang aku mampu sendiri untuk kesekian kali
hati aku tercari cari
perasaan yang terlalu indah itu
fahamilah aku.. simpati lah aku
aku tak berdaya melawan perasaan itu..
ntah sampai bila pun aku tak tahu
hanya Dia yang Maha Mengetahui segalanya
~ Sue 11feb2010_01:34am ~
Ini lah cara aku melepaskan apa yang terbuku di hati aku..
Aku perlu menulis, luahkan segala-galanya.
Agar semua tu tak terbuku dalam hati
Menjadi satu beban yang perlu aku galas untuk melangkah
Biarlah hari esok ku akan lebih berwarna dari hari ini..

1 comment:

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...