Friday, February 19, 2010

Bosan

Susah nak lelap mata..kalau aku kat umah memang aku dah balun main game kat pc umah..ni kat umah abang aku, xtau nak buat apa. Astro..boring. Abah dah tido, mak dah berdengkur.. baby..kesian gusi dia bengkak. Tadi dah bawa g klinik..terbang RM50 mummy, tak apa lah asal anak sihat & happy.

Kenapa aku xleh lelap? Barangkali penyakit angau aku dah datang. Biasalah.. melayan kebodohan aku merindu pada orang yang tak ingat aku.Orang tengah bahagia dengan hidup dia..aku macam tunggul kayu mati..tak sedar diri mengharap!

Aku sedar..aku buta menilai kasih sayang. Sikap aku terlalu cepat menabur kasih sayang mencerminkan kebodohan diri aku sendiri. Ntah..speechless! salah aku..kaki dah jauh melangkah, hati aku kat situ.. bukan mudah.

Aku bukan jenis pasang sparepart. Sekali aku sayang, selama2 nya aku kenang. Tapi kenapa kasih aku tumpah pada dia? sakit hati aku..!Apa yang aku rasa..aku dah bosan. Bosan dengan masalah ni semua..BOSAN !

Sue
14-02-2010_0215am

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking