Friday, February 19, 2010

14-02-2010_Klang

Aku dah sampai kat sini lagi.. Jalan ni pernah menjadi laluan aku dulu. Waktu tu aku masih bersama dia. Bandar ni jugak dulu menjadi kenangan yang masih bersarang dalam kepala aku..
Sesungguhnya aku pun taknak semua berakhir begini..aku dah cuba pertahankan tapi akhirnya aku mengalah.

Pada mak, ayah, along, manja dan istimewa buat amy..Sue tak pernah lupa jasa baik semua pada Sue. Selagi ada hayat dikandung badan, memori itu akan Sue simpan walaupun sue bukan sebahagian dari keluarga lagi. Walau tak ada kata sayang tapi takada setitik pun kebencian buat kalian. Hanya Allah yang tahu segala-galanya. Semoga berbahagia dan selamat dunia akhirat buat seluruh keluarga itu.
Amin

1 comment:


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking