Sunday, November 27, 2016

Salam Sayang

Allahuakbar...
Tabahkanlah hati menempuh liku2 hidup. Setiap apa aturan dari Allah itu adalah terbaik untuk kita..sama ada kita sedar atau tidak, sama ada kita nampak atau tidak.

Subhanallah..
Tiada kata2 melainkan hanya doa..mampu berdoa..agar semua kepayahan menjadi mudah, segala kepahitan menjadi manis, segala kesusahan menjadi senang..agar tidak membebankan insan2 lain.

Alhamdulillah..
Terima kasih kepada insan2 yg sentiasa menyokong..support jiwa dan raga.. yg semakin merapuh. Sepenuh penghargaan dan juga kasih sayang buat kamu-kamu yg sentiasa berada di belakang, menjadi benteng supaya diri ini berdiri. Maafkanlah andai menyusahkan, ampunkanlah kira adanya kesilapan..kerana aku juga insan yg punya perasaan.

Terima kasih ya Allah. Ampunkan aku umatmu yang penuh alpa dan kekhilafan. Salam sayang..

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

Assalamualaikum Last posting Okt 2022 rupanya. Sekian lama aku dah tak singgah sini. Maksudnya apa? Hati aku kosong walau banyak yg berlaku ...