Friday, December 23, 2011

Best Buddy

As salam..
Banyak sebenarnya nak diluahkan dan nak ditulis disini untuk tatapan dan memori. Sekurang2nya kita tahu apa yang terjadi pada kita pada sekian2 haribulan dan tahun apabila kita dah upload pic dan cerita kita disini. Blog dah merangkap diary harian..(cuma tak sempat nak ceritakan semua disini..). Gathering bersama kawan2 memang best kann... Semuanya berlaku dalam bulan December 2011..memang bulan bersahabat barangkali ehehe :)

Gathering dengan sahabat2 lama di Public Mutual..
Thanks to Arni.. Aina & Nurul (Tan & Nani tak dapat attend sama).. Menu kami Chicken Chop ehehe..menu menaikkan beraat badan. Tengok lah kami semua yg chummel2 kih kih..

Satu petang..terasa nak makan chim chum.. Gathering bersama rakan2 PJK. Tak semua yang hadir maklumlah semuanya jauh2 belaka. So, kami berkumpul setakat mana yang ada je lah. Anyway sangat happening & kenyang..al maklumlah buffet ehehe..belasah..

Oppss...terima kasih kepada encek Hubby kerana bagi kebenaran join this gathering & angkut anak sekali malam2 bute..lepas tu kami merayap ke Pasar Wakaf Che Yeh lagi. Addoiii...kakak paw mamy baju tidur Bobo Boy & Mamy pun beli tudung :)

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking